Prywatne Centrum Terapii Uzależnień "Koninki", Poręba Wielka 480, 34-735 Niedźwiedź
+48 607 407 014 kontakt@jacekswist.pl

Radzenie sobie z niepokojem bez leków: 15 wskazówek dla Ciebie

Radzenie sobie z lękiem - bez użycia narkotyków

Poniżej znajduje się 15 wskazówek, które pomogą Ci poradzić sobie z lękiem bez użycia narkotyków.

Wskazówka 1

Medytuj w spokojnym pomieszczeniu. Medytacja jest prosta, darmowa, łatwa i udowodniono, że zmniejsza niepokój i poprawia zdrowie.

Wskazówka 2

Unikaj wiadomości przed snem. Wiadomości możesz otrzymywać rano. Dużo śpij, pij kawę z umiarem (unikaj kawy po godzinie 14, ponieważ kofeina może mieć 10-godzinny okres przydatności do spożycia).

Wskazówka nr 3

Ćwicz - to świetny sposób na rozładowanie niepokoju. Im bardziej jesteś aktywny, tym lepiej.

Wskazówka 4

Naucz się oddychać. Krok: 1 Wdech przez cztery sekundy, krok 2: wstrzymanie oddechu na dwie sekundy, krok 3: wydech przez sześć sekund i powtórz 4 razy dziennie rano i wieczorem. To jest nasza ulubiona strona ????

Wskazówka 5

Potrzebujesz wsparcia? Zapytaj, co byś zrobił, aby wesprzeć przyjaciela w tej sytuacji? Następnie zrób to dla siebie.

Wskazówka 6

Lęk jest dobrym nauczycielem - odrób swoją pracę domową, przyjmij wyzwanie ekspozycji, a zostaniesz nagrodzony.

Wskazówka 7

Stań w pozie supermana/kobiety i przemów do swojego lęku tak, jak szkolny dyrektor przemawia do 8-letniego łobuza.

Wskazówka 8

Umysł potrzebuje troski: wysypiaj się, unikaj używek, które mogą nasilać lęk i regularnie ćwicz.

Wskazówka 9

Pomyśl o każdym skutku przyszłego lęku. Skup się na pozytywnych skutkach, o których myślisz.

Wskazówka 10

Mindfulness: uspokój swój niepokój w naturalny sposób poprzez czytanie i praktykowanie mindfulness.

Wskazówka 11

Uspokój się z lękiem, bo jest on zbyt męczący!

Wskazówka 12

Zamartwianie się to tylko odwrócona, uzdrawiająca wyobraźnia. Wykorzystaj swoją kreatywność, aby wyobrazić sobie pozytywne rezultaty.

Wskazówka 13

Zaakceptuj rzeczywistość swojej sytuacji i zacznij dbać o to, co jest dla Ciebie ważne. Skoncentruj się na działaniu.

Wskazówka 14

Nadmierny niepokój sprawia wrażenie pracy, ale nic nie daje. Zastąp zamartwianie się skutecznym działaniem.

Wskazówka 15

Chcesz uciec...spowolnij bicie serca zamykając oczy...teraz oddychaj głęboko.

Pamiętaj, że lęk jest normalną ludzką emocją. Czasami jednak staje się on jak dobry przyjaciel, który przedłużył swoje powitanie i może być trudno umieścić go z powrotem na jego miejscu. Jeśli potrzebujesz pomocy w przezwyciężeniu lęku, nasz doświadczony zespół psychologów służy pomocą. Skontaktuj się z nami w The Psych Professionals teraz i zacznij podejmować działania, aby odzyskać swoje życie.

Odnośnik: www.supportyouandme.com.au